Πολιτική Επιστροφών


O καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. 

Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφ’ όσον αυτά βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν και υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας. 

Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της ¨FABRIK¨δεν καλύπτονται από την ¨FABRIK” και επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη. 

Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία. Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας στο 2616007252 (αστική χρέωση) ή μέσω e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@fabrik.gr

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών αρχίζει από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού σε περίπτωση πολλών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή σε μια παραγγελία. 

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης/επιστροφής οφείλετε πριν από την πάροδο της σχετικής προθεσμίας να γνωστοποιήσετε την απόφαση σας για υπαναχώρηση συμπληρώνοντας την φόρμα επιστροφής που θα βρείτε εδώ.

Η επιστροφή του ποσού που αφορά στο υπό επιστροφή προϊόν θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία  που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε.Δικαιούμαστε ωστόσο να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Οι τρόποι επιστροφής είναι ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της εκάστοτε παραγγελίας. 

1. Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με χρεωστική/πιστωτική κάρτα  πριν την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος, η Εταιρία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής. 

2. Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με αντικαταβολή, η εταιρία θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. 

3. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.


Τα προϊόντα με την ένδειξη STOCKHOUSE, εξαιρούνται από τις επιστροφές